gitolite - konfiguracja?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Wed May 30 16:37:06 CEST 2012

On Wed, 30 May 2012, Kacper Kornet wrote:

> Dzisiaj wieczorem będzie 2.3.1

Tym milej - ważne żeby działało:)

> 1. Założyć użytkownika dla gitolite
> 2. Z konta tego użytkownika:
> $ gl-setp <ssh klucz dla administratora>

Coś mi dziwnie "popsuło". U usera git klucz w ~/.ssh/authorized_keys
wygląda tak:

command="/usr/bin/gl-auth-command
git",no-port-forwarding,no-X11-forwarding,no-agent-forwarding,no-pty
ssh-rsa AAAAB3Nza[...ciach...]aVXIpw6j git w www

Po tym już nie da się autoryzować u gita za pomocą klucza, działa tylko po
haśle...

> 3. Dalej już według http://sitaramc.github.com/gitolite/g2/admin.html --

OK, będę walczył.
Dzięki - Tobie i Jackowi :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944