Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed May 30 18:36:49 CEST 2012

W dniu 30 maja 2012 16:51 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> A bzdury gadasz - że niby w innych dystrybucjach tego pakietu nie ma? Że
> ktoś zmusza do instalacji? Czy tylko o brak BIG FAT WARNING chodzi?

No o brak jakiegokolwiek ostrzeżenia i konsekwencji instalacji takiego pakietu.
To, że sobie istnieje i jest w repo to niech se tam jest, ciężko jest
mieć o to pretensje.
Ale jak ktoś Ci "sugeruje" (via S:) żebyś sobie ten pakiet
zainstalował, to jakieś minimalne zaufanie do człowieka który to
zrobił powinno się mieć, bo w przeciwnym wypadku można od razu robić
LFS i bawić się we własną dystrybucję. Niestety po raz kolejny autor
zmian pokazał brak wyobraźni.

Ale jak już wspomniałem, na taką politykę się zgodziliście. Politykę
cichych zmian, braku informacji, zaciemniania faktów i braku
jakiegokolwiek planu na przyszłość. Takie są potem tego konsekwencje.