gitolite - konfiguracja?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Thu May 31 13:09:04 CEST 2012

On Thu, 31 May 2012, Kacper Kornet wrote:

> [...]

OK, tu już sam pomieszałem - wygenerowałem inny klucz a próbowałem wejść
używają standardowy :)

> Tak ma być. Z automatu nawet administrator nie ma dostępu do shella po
> ssh. Po ssh <gitolite_accound>, powinieneś dostać coś w stylu:
>
> hello qwe, this is gitolite v2.3.1 running on git 1.7.11.rc0
> the gitolite config gives you the following access:
>     R   W      gitolite-admin
>    @R_ @W_     testing

OK, jest właśnie tak.
Natomiast nie zgadza mi się to:

joshua w pingwin ~/tmp/t> git clone git w git.local:testing
Cloning into 'testing'...
ssh: connect to host git.local port 22: Connection timed out
fatal: The remote end hung up unexpectedly
joshua w pingwin ~/tmp/t> telnet git.local 22
Trying 10.0.0.214.22...
Connected to git.local.
Escape character is '^]'.
SSH-2.0-OpenSSH_5.9
^]
telnet> quit
Connection closed.
joshua w pingwin ~/tmp/t>

Coś robię źle?

> Jeżeli chcesz się zalogować na konto gitolite bezpośrednio używając
> ssh i klucza to patrz:
>
> http://sitaramc.github.com/gitolite/g2/sts.html#ssh_troubleshooting_giving_shell_access_to_gitolite_users_

O, przyda się troubleshooting :) Choć mojego problemu nie ma :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944