rc-inetd - zepsuty skrypt generujący?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Sat Nov 3 04:39:04 CET 2012

Witam,

Walczyłem z uruchomieniem CVSa, który jak się okazało do szczęścia
potrzebował nie samego nowait ale nowait.ileśtam

Ni diabła nie mogłem doprowadzić do tego by rc.inetd to prawidłowo
wygenerował... i zobaczyłem w końcu coś co by sugerowało że jest bug:

/etc/sysconfig/rc-inet.script:

         for i in $FLAGS; do
                 case "$i" in
                 wait|nowait)
                         if [ "${MAX_CONNECTIONS:-none}" = "none" ]; then
                                 _WAIT="$i.$MAX_CONNECTIONS"
                         else
                                 _WAIT="$i"
                         fi
                         ;;
                 *)
                         ;;
                 esac
         done

Czy mi się tylko wydaje, czy to jest pozamieniane? Jeśli jest ustawione
MAX_CONNECTIONS to zostanie olane, natomiast gdy go nie ma - będzie
dopisane (a że go nie ma - będzie "nowait." zamiast "nowait").

I tak wygląda to w działaniu...
Zamieniłem ze sobą te dwie linijki z _WAIT i jest dobrze.

Może ktoś potwierdzić że to tak powinno być - i wrzucić?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944