Kernel 3.4.6 - netstat nic nie pokazuje?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Oct 5 18:57:39 CEST 2012

On Fri, Oct 05, 2012 at 12:22:26 +0200, Jacek Osiecki wrote:

> Ech... jak najbardziej :)
> Po moim mailu zauważyłem, że "nasz" netstat jednak ma dołożoną właśnie
> obsługę netlink - a że w configu ze starego kernela nie miałem INET_DIAG
> zaznaczonego to i tu nie przeszedł. Dzięki za pomoc!

To bardzo niedobrze - skoro ta łatka jest 'nasza', to należy ją poprawić,
aby w razie braku informacji powyższych modułów sięgała do proca. Biorąc
jednak pod uwagę, iż przez 3,5 roku ta łatka nie trafiła do upstreamu,
należy ją zwyczajnie wyłączyć (albo poszukać po innych dystrybucjach
aktualizacji).
A jak się zachowuje ss, nie ma podobnych problemów? Tak np. wg
http://www.cyberciti.biz/files/ss.html

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>