builder -r/-A po przesiadce na git - jak się tego teraz używa?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Oct 8 16:42:32 CEST 2012

Próbuję skompilować kernel 3.5.5-1 z flagą --with vanilla. Zacząłem od tego:

./builder -bb -r "auto/th/kernel-3.3.3-1" kernel.spec --with vanilla

i niby się buduje (mniej więcej, o tym za chwilę). No to teraz przychodzi
czas na próbę z branchem master (-r master) bo bym chciał również zobaczyć,
czy 3.6 nie pomoże na mój problem, ale tutaj mam zonk:

$ ../builder -bb -r master kernel.spec --with vanilla
builder: SMP make flags are set to -j8
fatal: A branch named 'master' already exists.

I koniec. W CVS-ie wystarczyło dodać -A zamiast -r, ale tutaj dodanie -A
działa identycznie jak -r master - czyli nie działa.

Wybaczcie, z GIT-a jestem zieleńszy niż szczypiorek na wiosnę, rewolucja w
repozytorium była dla mnie bardzo bolesna i się z niej jeszcze nie
podniosłem, między innymi dlatego zdaję się na skrypt builder. Dlatego
bardzo proszę o pomoc.