rpm zepsuł vservera?

Zbyniu Krzystolik zbyniu at geocarbon.pl
Mon Oct 15 21:39:53 CEST 2012

Jan Rękorajski wrote:

> Bo to był tylko hak na szybko.
> Dodałem do vrpm opcję --convertdb, działa jak inne opcje rpm-owe:
>
> vrpm <vserver> -- --convertdb
>
> Zrobiłem też emulację --initdb dla rpm5 w vrpm.
>
> Ja niestety nie mam jak tego dokładnie przetestować, więc jakby ktoś
> mógł i napisał czy działa to będę wdzięczny.
>
> util-vserver-0.30.216-1.pre3034.2

Niestety niezbyt skutecznie działa:

# vrpm mail -- --convertdb
rpmdb: BDB0641 __db_meta_setup: /vservers/mail/.rpmdb/Packages: unexpected file type or format
error: nie można otworzyć indeksu Packages(0): Zły argument(22)
        DB: Berkeley DB 5.3.21: (May 11, 2012)
error: nie można otworzyć bazy danych Packages w /vservers/mail/.rpmdb

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%