NetworkManager i ModemManager

Andrzej Zawadzki zawadaa at gmail.com
Mon Oct 22 12:56:31 CEST 2012

Dzień dobry,

Czy nie lepiej byłoby gdyby zamiast S: było R:?

Ostatnio dodawałem sobie modem UMTS, normalnie, ślicznie się dodał w
interfejsie NM ale nie działał.
Oczywiście spowodowane to było brakiem ModemManagera... ale skąd miałem
wiedzieć... skoro połączenie się dodaje w interfejsie, nie zgłasza
błędów (mało tego jeszcze podpowiadał ustawienia dla mojego providera)
to myślałem, że wszystko mam.

Wreszcie gdzieś tam wygooglałem czego mogę nie mieć. Wrrrr...
userfriendly to to nie jest...

ps1. NM był instalowany dawno - o S: można spokojnie zapomnieć.
ps2. Gdyby nazwa była jakoś NetworkManager-ModemManager-xxx to pewnie
bym się w 3 sekundy zreflektował, ale samo ModemManager... ;-)

--
Andrzej Zawadzki