[RFD] wersja rpm

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Oct 23 14:40:51 CEST 2012

Dnia wtorek, 23 października 2012, Adam Osuchowski napisał:
[...]
> Jak nie będzie do tego jakiegoś magicznego narzędzia to mogę to zrobić
> odtwarzając starą bazę z backupu i kombinująć z upgradami tych pakietów,
> które się w międzyczasie zmieniły (co też zajmie trochę czasu). Jednak,
> jak mamy się cofnąć to jak najszybciej, bo im dłużej rpm5 jest
> produkcyjnie w stabilnej wersji dystrybucji, tym trudniej będzie z niego
> zejść.

No to może głos kogoś, kto się uważa bardziej za usera - a jak już mam
maszynę (a nawet 2) na rpm5 i NIE MAM backupu bazy sprzed przejścia, to co?
PROSZĘ, pomyślcie o takich ludziach jak ja. Instalowanie blisko 2tys.
pakietów od nowa nie wchodzi w grę. I bardzo proszę, nie używajcie
argumentów w stylu "jak nie masz backupu to sam sobie jesteś winien", bo to
jest argument dokładnie taki, jak argument wspomnianego tu developera rpm5.

Co nie oznacza, że jestem przeciw, tak samo jak nie byłem za przejściem na
rpm5 - używam dystrybucji i akceptuję zmiany "zarządu", byle tylko "zarząd"
nie wypiął się na mnie i nie zostawił mnie na lodzie.