[RFD] wersja rpm

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Oct 23 20:15:20 CEST 2012

On Tue, Oct 23, 2012 at 20:09:21 +0200, Jan Rękorajski wrote:

> Krótko i treściwie:
> - do rpm 4.5 nie wrócę w Th, bo ten rpm to nie utrzymywany przez nikogo zabytek

...w którym brakowało: ? Bo np. w ALT Linux widzę rpm 4.0.4 i
zastanawiam się, co takiego może mieć pod maską tak trywialny (zdawałoby
się) element systemu, jak parser metadanych, podmieniaczka plików i
wywoływacz skryptów (patrz: deb).

> - nie upieram się przy rpm5
> - jak ktoś chce spróbować rpm.org to zapraszam do zrobienia działającego
>   zestawu rpm+poldek

Bez repackage u nich w razie ewentualnego głosowania ja będę za 4.5,
dlatego istotna jest dla mnie odpowiedź na pytanie wyżej.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>