[RFD] wersja rpm

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Oct 24 12:39:20 CEST 2012

On Wed, Oct 24, 2012 at 10:52:37 +0200, Kacper Kornet wrote:

> Niestety nie będzie to chyba zbyt łatwe. Szybkie sprawdzenie pokazuje,
> że np. z takiego lib/psm.c ostało się tylko 511 linii na 1400. Gdzieś
> pomiędzy opcją 4.8 a 4.9 się tam sporo zmieniło.

rebase wykłada się kilkakrotnie na tym pliku, z czego 6 wygląda
trywialnie, a 4 trzeba przejżeć dokładniej, ale też nie sprawiają
wrażenia jakiegoś kosmosu. Ujmę to tak - leksykalne cofnięcie tych
commitów nie jest jakieś skomplikowane i np. ten zajął mi 24 minuty, ale
oczywiście do tego dochodzą potencjalne zmiany, które obejmowały
analogiczne obszary kodu, a na tych usuniętych fragmentach siłą rzeczy
ich nie ma. Na pewno byłoby to sporo pracy, ale myślę że w sumie mniej,
niż już teraz różne osoby zmarnowały na rpma 5.4.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>