lxc

Adam Sobieraj adam.sobieraj at neutrino.home.pl
Wed Sep 12 10:31:02 CEST 2012

LXC podoba mi się z powodu lepszego odseparowania sieci, i łatwej
możliwości używania oddzielnej bramy. No i można to zintegrować z
virt-managerem. Samą separacją usług się nie bawiłem będę musiał
popróbować.

Co do templatki do PLD to w googlach znalazłem to:
http://pastebin.com/J492HVf6
Ale czy działa jeszcze nie sprawdzałem.