php 5.4? (było Re: patch do php.spec z galezi PHP_5_4)

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Thu Sep 20 11:44:59 CEST 2012

On Thu, 20 Sep 2012, Paweł Kośka wrote:

> To może taki patch będzie lepszy?
> Chociaż nie mam pojęcia czy to poprawnie zrobione, bo dopiero się
> zapoznaję z git.

Witam,

To ja się podłączam od razu z pytaniem: jak będzie realizowane php 5.4?
Bo biorąc pod uwagę że to co w 5.3 jest deprecated staje się OBSOLETE w
5.4, to wersja jest nieużywalna w zasadzie wszędzie gdzie się hostuje coś
stworzonego przez klientów...

5.4 będzie wprowadzone jako php54 (analogicznie do 52) czy też obecne php
przejdzie w php53 (z jakąś sensowną możliwością przeniesienia bez ręcznego
rzeźbienia w pakietach)?

Pozdrawiam
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944