Wzorzec do speców dla modułów perla

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sat Sep 29 10:40:33 CEST 2012

Czy jest gdzieś takie coś? Najnowsze calibre 0.9.0 (poprawiłem u siebie
lokalnie) wydane dzisiaj potrzebuje do działania pakiet netifaces, którego w
PLD nie ma. Nie znam się na perlu ni w ząb, więc na pewno ktoś bardziej
kompetentny by się znalazł, ale skoro do tej pory nie ma, to pewnie nie było
to nikomu potrzebne. A teraz by się przydało, to może chociaż coś wstępnego
zrobię.

Ewentualnie na podstawie czego robić?

PS. Nigdy jeszcze nie aktualizowałem niczego w żadnym repozytorium git. Więc
z góry przepraszam jeśli coś mi nie wyjdzie przy update'ach.