STBR z poziomu git-a ?

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Mon Apr 8 17:21:53 CEST 2013

On Wed, Apr 03, 2013 at 01:06:35PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> +1
> Cała moja propozycja sprowadzała się tylko do tego jednego punktu – żeby
> deweloperzy mieli domyślnie jakiś dostęp do builderów na podstawie ich kluczy
> ssh, które i tak muszę dostarczyć dla gita.

No to wersja beta jest. Można testować:

ssh git at git.pld-linux.org stbr --help

większość opcji z make_request.sh jest zachowana. To co wyleciało to:

-df,  --distfiles-fetch[-request] PACKAGE
            Send distfiles request to fetch sources for PACKAGE

-a
      Try to use latest auto-tag for the spec when building

plus opcje, które nie mają sensu na serwerze.  Przy braku dodatkowych
opcji generowane jest zlecenie dla test builda dla Th. Przykład:

$ ssh git at pld-linux.org stbr git-core

Opcja -d działa, ale na razie nie ma sensu jej używania, bo konfiguracja
została zmieniona tylko na builderach Th.

Uprawnienia jakie ma dany developer są brane z wpisu odnoszącego się do
niego w konfiguracji buildera. Jeżeli takiego wpisu nie ma to uprawnienia
są określone przez wpis dla użytkownika stbrth: możliwość posyłania
tylko test buildów z priorytetem conajmniej 4.

Tak więc mam prośbę o testy i uwagi o błędach i niedociągnięciach. Jak
się wygładzi, będzie można puścić oficjalne ogłoszenie na listy.

> Jak to jest konkretnie zaimplementowane jest imho mało istotne, bo i tak
> należałoby zostawić make-request.sh jak jest, tylko mechanizm transportu
> przepisać.

Tego chyba nie do końca zrozumiałem, więc zrobiłem po swojemu ;-).

--
  Kacper