Czy da się zmusić systemd do szeregowego (!) odpalania usług, ewentualnie jak to debugować?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Apr 15 18:23:23 CEST 2013

Walczę z systemd, a konkretnie bezskutecznie próbuję na niego przejść. Mogę
odpalić komputer w trybie single, ale każda próba odpalenia w trybie 3 czy 5
kończy się nieuchronnie zwisem. Również przejście do tego trybu z singla przez
telinit {3,5}.

Systemd, jak wiadomo, ze swojej natury odpala usługi równolegle, ale akurat to
nie pomaga w debugowaniu. Próbowałem wynaleźć jakąś opcję systemctl, która po
pierwsze, pozwoliłaby mi na wykonanie danego targetu szeregowo (nie
znalazłem). Szukałem również sposobu na to, żeby wypisał mi po kolei, co
odpala. I też nie znalazłem. Nie umiem przeto stwierdzić, jaka usługa mi
niedomaga i wiesza start.

Błagam, pomóżcie, bo mnie już szlag trafia... Nie będę przecież
przeinstalowywał od zera całego systemu :-(