Nieudana przesiadka na systemd - co robię źle?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Apr 15 23:30:13 CEST 2013

Dnia poniedziałek, 15 kwietnia 2013 22:59:35 Jacek Konieczny pisze:
[...]
> console jest "masked", bo zamiast naszego init.d/console systemd ma coś
> innego, uruchamiane w bardziej odpowiednim miejscu.
>
> man vconsole.conf

Rozumiem. Próbowałem ustawić coś "jak lubię" w vconsole.conf:

/etc$ cat vconsole.conf
KEYMAP=pl2
FONT=iso02.08
FONT_MAP=iso02

Ale ani nie zmienia to fontu, ani kodowania klawiatury. Dla SysVinit w
/etc/sysconfig/console miałem na tą okazję takie rzeczy:

CONSOLEFONT="iso02.08"
CONSOLESCREENFONTMAP=iso02
KEYTABLE=pl2

i działało (jakoś nie widzi mi się UTF8), zarówno klawiatura, jak i ekran.