Pomóżcie zrobić commit (znów)

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Wed Apr 17 22:44:27 CEST 2013

Chcę wprowadzić drobną poprawkę do kernela, poprawiającą to co sam kiedyś
wprowadziłem (dotyczy 2 patch w kernel-small_fixes i jednej linijki w kernel-
multiarch.config).

Ściągnąłem na świeżo drzewko kernela z tagiem auto/th/kernel-3.7.10-6 (bo na
to chcę to nałożyć), poprawiłem pliki, sprawdziłem czy się buduje i czy działa
jak należy (działa), zrobiłem git add kernel-small_fixes.patch, potem
analogicznie dla kernel-multiarch.config (można razem, wiem), potem git
commit, wklepałem komentarz o zmianach - jak na razie wszystko OK. Ale jak
robię teraz git push origin auto/th/kernel-3.7.10-6 albo master, to dostaję
"Everything up-to-date".

Jak to się robi poprawnie? Podstawy jakoś łapię, ale coś ciut bardziej
nietypowego i się gubię :-(