Xvfb - wywraca się przy próbie odpalenie ffoxa

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Mon Aug 5 12:33:19 CEST 2013

Witam,

Chciałem potestować oskryptowanie dla firefoxa. Jako że bez sensu na
serwerze odpalać sterowniki do grafiki itd, użyłem Xvfb.

Niestety, o ile odpalenie na Xvfb takiego xterma jest bezproblemowe, to
już uruchomienie iceweasel czy firefoxa (ściągnięta wersja 22) powoduje
wywałkę Xvfb:

Xvfb: symbol lookup error: Xvfb: undefined symbol:
pixman_glyph_cache_create

Googlałem za tym błędem, ale znalazłem tylko jakieś źródła i dyskusje
z okolic połowy 2012, które nic mi nie pomogły.

Jakiś pomysł z czego to może wynikać? Może da się w jakiś sposób to
ominąć?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944