Dansguardian - problem z uruchomieniem w PLD

Olin olinsb at interia.pl
Wed Dec 4 20:08:32 CET 2013

Witam
Mam zainstalowaną paczkę Dansguardian-a 2.10 i wszytko działało super do
wczorajszej aktualizacji paczek z poldka.
Po restarcie w /var/log/user mam masę wpisów:
Dec 1 10:13:31 localhost dansguardian[1136]: Error accepting ipc. (Ignorable)
Wpisy cały czas się dodają aż zapełni się partycja /

Lecz po odpaleniu systemu i zrestartowaniu ręcznie dansguardian-a:
/etc/rc.d/init.d/dansguardian restart
wszystko wraca do normy i plik /var/log/user pokazuje
Dec 1 10:13:31 localhost dansguardian[1258]: restart success
i wszystko działa.
Nie wiem czym to może być nagle spowodowane, już przeszukałem prawie wszystko.
nie wiem dlaczego wyskakuje "Error accepting ipc. (Ignorable)" skoro do tej
pory wszytko działało.
Może koś coś pomoże ;)