Dansguardian - problem z uruchomieniem w PLD

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Thu Dec 5 16:23:49 CET 2013

On Wed, 04 Dec 2013, Olin wrote:

> (Ignorable)

> wszystko.

> Dużo tego było ;)

Patrzę na tę listę i nic mi nie przychodzi do głowy, pewnie trzeba by
sztuka po sztuce zrobić downgrade z tego co zostawiłem poniżej i
sprawdzić kiedy zacznie działać poprawnie :(

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/