Jaka kolejność budowania paczek KDE?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Dec 6 09:21:59 CET 2013

Dnia czwartek, 5 grudnia 2013 22:24:25 Arkadiusz Miśkiewicz pisze:

> if(NOT CMAKE_VERSION VERSION_GREATER 2.8.12)
>   # create and install a man page for the kdelibs cmake modules
>   add_custom_target(KDECMakeModulesManPage ALL COMMAND ${CMAKE_COMMAND} -
> DCMAKE_MODULE_PATH=${CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR} --help-custom-modules
> ${CMAKE_CURRENT
> _BINARY_DIR}/kdecmake.1)
>   install(FILES ${CMAKE_CURRENT_BINARY_DIR}/kdecmake.1 DESTINATION
> "${MAN_INSTALL_DIR}/man1")
> endif()
>
> czyli wylot tego pliku z speca

Czyli BR cmake > 2.8.12. Ale cmake-2.8.12.1 nie buduje się:

[...]
98% tests passed, 5 tests failed out of 316

Label Time Summary:
Label1    =   0.03 sec
Label2    =   0.03 sec

Total Test time (real) = 514.29 sec

The following tests FAILED:
        126 - ExternalProject (Failed)
        127 - ExternalProjectUpdateSetup (Failed)
        128 - ExternalProjectUpdate (Failed)
        164 - CTest.UpdateCVS (Failed)
        165 - CTest.UpdateGIT (Failed)
Errors while running CTest
Makefile:136: recipe for target 'test' failed
make: *** [test] Error 8
error: B??dny status wyj?cia z /tmp/rpm-tmp.62550 (%build)

Na razie sobie tym głowy nie będę zawracał, brak jednej strony manuala w
niczym nie przeszkadza. Póki co.