Jaka kolejność budowania paczek KDE?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Dec 6 16:18:53 CET 2013

Dnia piątek, 6 grudnia 2013 09:31:48 Arkadiusz Miśkiewicz pisze:
[...]
> Ja bym dał rm -f kdecmake.1 w specu i żadnej zmiany BR.

Niby mamy cmake 2.8.12.1, czyli ciut wyżej niż 2.8.12, ale i tak nie łyka...
Swoją drogą fascynuje mnie, że na ftp jest właśnie ta wersja, ale jak zleciłem
test build na naszym oficjalnym builderze to się nie zbudowało...
Fascynujące...

A wracając do KDE to pozwoliłem sobie podbić wersje kdelibs, nepomuk-core,
kactivities i kdepimlibs do 4.11.4. Poległem chwilowo na kdebase-workspace, bo
cmake nie wykrywa freetype-2.5.1. Zrobiłem downgrade do 2.5.0.1 i sprawdzam.