Jaka kolejność budowania paczek KDE?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Dec 12 16:31:32 CET 2013

Dnia czwartek, 12 grudnia 2013 14:25:51 Arkadiusz Miśkiewicz pisze:

> btw. są już tarballe to 4.12.0 więc może nie męcz się z 4.11.x?
>
> http://ixion.pld-linux.org/~arekm/kde/

Dzięki ;-) Rzeczywiście, próbuję dzisiaj to trochę opanować. Ale takie rzeczy
jak kdegames czy kdenetwork się same nie podzielą. Właśnie nad tym siedzę. Jak
to zrobię dla 4.11.4, to potem może jakimś skryptem będziesz w stanie łatwo
podbić na 4.12.0 :-D Akurat mam odrobinkę czasu, ale niekoniecznie na ponowne
podbijanie wersji w tym, co już zrobiłem. Może skończę to co dłubię :-)