Jaka kolejność budowania paczek KDE?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Dec 12 17:45:39 CET 2013

Dnia czwartek, 12 grudnia 2013 17:21:41 Arkadiusz Miśkiewicz pisze:
[...]
> %files to raczej się robi od nowa i pozbywamy się od razu tego idiotycznego
> sztkowania paczek na mikroskopijne wielkości najlepiej.

Mi chodzi o rzeczy typu krdc+krfb - jak do tej pory było to wszystko w jednym
kde4-kdenetwork-krfb budowanej z kde4-kdenetwork. A teraz to są osobne paczki.
Ale akurat tą parę chyba już zrobiłem. Znaczy się, jest w GIT. Wywróciłem się
na kopete, problemem jest chyba obecna wersja libotr nie jest z nim zgodna (po
pierwsze, cmake jej nie wykrywa bo ma wstawiony zakres (3.2.0, 4.0.0) otwarty
z prawej strony, a jak oszukam to się nie kompiluje). Na szybko można wywalić
pliki, które się nie budują.