Czy cmake zostawia po sobie jakiś log?

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Dec 17 16:16:51 CET 2013

Próbuję dojść, dlaczego kde4-kdepim dla wersji 4.11.4 nie chce mi zbudować
bibliotek opartych na strigi. Konkretnie chodzi mi o pliki, które były w
4.10.x, a teraz nie ma:

/usr/lib/strigi/strigiea_ctg.so
/usr/lib/strigi/strigiea_ics.so
/usr/lib/strigi/strigiea_vcf.so
/usr/lib/strigi/strigiea_mail.so

W źródłach odpowiedni podkatalog jest (strigi-analyzer), ale na pierwszy rzut
oka wygląda to tak, jakby przy samej konfiguracji na początku coś nie grało z
wykrywaniem strigi i potem po prostu nie buduje tego kawałka.

Jak można to zweryfikować? Samo strigi (+devel) mam.