[OT] Podpowiedzcie proszę, gdzie należy wysyłać takie zgłoszenia błędów

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Feb 12 08:39:01 CET 2013

Dnia środa, 30 stycznia 2013 12:21:05 Arkadiusz Miśkiewicz pisze:

> To ważne :-)

> Osobiście wolę jednak pchać do upstreamu - potem spokój, a nie ciągłe dbanie
> o łatki (chyba, że to takie 1 linijkowe).

> Ciekaw jestem jak to działa jak masz np. serwery bez certyfikatu dużego
> gracza, o desktopach, laptopach nie wspominając - nie odpiszą, "sorry,
> unsupported"?

Udało się wyizolować problem, dzięki jednemu z hakerów kernela mam patch,
dzieki któ©emu wraca "stara" funkcjonalność (czyli kilka niegroźnych
komunikatów w logach, ale czytnik działa). I teraz pytanie. Czy wprowadzić to
do naszego kernela jako łatkę, czy też pomęczyć się samemu, bo odpowiednie
kody mają być włączone już (!) do jądra 3.9?