Re: OT: czy ktoś pomoże z konfiguracją gitolite?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Tue Feb 19 10:23:37 CET 2013

On Mon, 18 Feb 2013, Kacper Kornet wrote:

> [...]

[ciach]

> Tu jest coś nie tak. Po powinien być komunikat o utworzeniu repozytorium
> testowe. Ja mam:

[ciach]

> Szczerze mówiąc kończą mi się pomysły. Możesz gdzieś wystawić cały
> spakowany katalog domowy użytkownika ~gitolite.

Na wszelki wypadek spróbowałem jeszcze raz od zera, żeby nie było żadnych
miejsc gdzie coś "na lewo" testowałem... I jest, działa :)

joshua w pingwin ~/git2/gitolite-admin> git add keydir conf
joshua w pingwin ~/git2/gitolite-admin> git commit -m 'dodany user zenek i repo "nowiutkie"'
[master d5c73bc] dodany user zenek i repo "nowiutkie"
  2 files changed, 5 insertions(+)
  create mode 100644 keydir/zenek.pub
joshua w pingwin ~/git2/gitolite-admin> git push origin master
Counting objects: 10, done.
Delta compression using up to 2 threads.
Compressing objects: 100% (5/5), done.
Writing objects: 100% (6/6), 845 bytes, done.
Total 6 (delta 0), reused 0 (delta 0)
remote: Initialized empty Git repository in
/usr/local/git/repositories/nowiutkie.git/
To git w ziuta:gitolite-admin
    0d02fc0..d5c73bc  master -> master
joshua w pingwin ~/git2/gitolite-admin> ssh git w ziuta
PTY allocation request failed on channel 0
hello joshua, this is git w serwer running gitolite3 v3.3-11-ga1aba93 on git
1.8.1

  R W	gitolite-admin
  R W	nowiutkie
  R W	testing
Connection to ziuta closed.
joshua w pingwin ~/git2/gitolite-admin>

Dzięki za pomoc i sorry za zawracanie głowy. Nie mam pojęcia jak zepsułem
wcześniej, ważne że teraz już działa :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944