kde4-kio-mtp (było: Jak prawidłowo wymusić aby dany pakiet wymagał danej linii kde ?)

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Wed Feb 27 22:35:46 CET 2013

Dnia środa, 27 lutego 2013 17:55:31 Mateusz Korniak pisze:
[...]
> Mi kde4-kio-mtp przestał działać po upgredzie 4.9 -> 4.10, musiałem
> przebudować.
> Przebudować raz na pół roku (kolejna linia kde) nie zaszkodzi chyba ...

O, a jak ci się udaje tego używać? Zainteresowałeś mnie, zainstalowałem
kde4-kio-mtp-0.0.20130221-1.i686, po podłączeniu telefonu wyskoczył mi
komunikat o podłączeniu urządzenia i opcja otworzenia w managerze plików, ale
po jej wybraniu mam tylko okienko "sprawdzanie", jakaś długaśna ścieżka do
pliku i tyle (kręci się to w nieskończoność). Jakaś podpowiedź?