mount.nfs - cannot allocate memory.

Piotr Grymkowski grym3k at o2.pl
Fri Jan 4 22:11:38 CET 2013

Witam
A wszystkie usługi z nfsa masz odpalone? Jakieś rpcinfo na serwerze może coś powie. U siebie po padzie systemu plikòw na serwerze skrypt startujacy rpc.mountd gdzieś wyleciał w kosmos, nie można było się połączyć, żadnych błedów nigdzie.. Ręczne uruchomienie usługi i jak ręką odjął..

Wysłane za pomocą K-9 Mail.