Duże dłatki w git

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Fri Jan 18 23:13:42 CET 2013

On Fri, Jan 18, 2013 at 10:15:03PM +0100, kosmo at miechow.com wrote:
> Witajcie.

> Mam łatkę do pakietu która jest dość duża (9MB). Jak ją w koszerny sposób
> dodać do git?
> Przy git push dostaję taki komunikat:

> remote: File 999-avr-libc-new-headers.patch - exceeds maximum permitted
> size 2000000
> remote: ====================
> remote: Your commit contained problematic files.
> remote: ====================
> remote: hooks/update.secondary died
> remote: error: hook declined to update refs/heads/master

Jeżeli łatka jest skądś ściągnięta i niezmodyfikowana, to powinna
pójść do distfiles i a do speca powinna być dodana linijka # PatchX-md5:
(analogicznie jak dla Sources). Może być w skompresowanej postaci, bo
makro %patch takie obsługuje.

Jeżeli łatka jest mocno modyfikowana dla potrzeb PLD  to możesz ją
dodać, dodając jej nazwę do pliku .bigfiles w pakiecie - najlepiej w tym
samym commicie co dodajesz samą łatkę.

Więcej szczegółów:

https://www.pld-linux.org/howto-git#pushing_big_files
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-en/2012-October/023210.html