[OT] Podpowiedzcie =?iso-8859-2?q?prosz=EA?=, gdzie należy wysyłać takie zgłoszenia błędów

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Mon Jan 28 22:45:19 CET 2013

Sprawa wiąże się z PLD raczej pośrednio, bezpośrednio dotyczy kernela.
Chodzi mi o to, że gdzieś po kernelu 3.5.7 nastąpiła jakaś zmiana w
sterownikach sdhci/mmc, przez którą przestał działać czytnik kart SD w moim
laptopie. W PLD mieliśmy właśnie kernel 3.5.7, na którym działa, a potem coś
rzędu 3.6.10, gdzie już nie działało, więc nie wiem, na której wersji de
facto zmiana nastąpiła. I do tej pory nic się nie zmienia na plus.

Nie mam pojęcia, gdzie o tej sprawie napisać. Zapisałem się nawet na listę
linux-mmc w vger.kernel.org, ale najwyraźniej to nie jest właściwe miejsce do
raportowania błędów/problemów z tym, czym się właśnie tam powinni zajmować
:-/ Mój list po prostu został zignorowany. Dlatego prosiłbym o radę, gdzie
można by się zwrócić z tym problemem, gdzie nie zostałoby to od razu wysłane
na /dev/null. Myślę, że na tejliście nie tylko ja mam laptop Della z
wbudowanym czytnikiem kart na chipie R5C822 i nie tylko  mi taki stan rzeczy
przeszkadza.

Sorry za OT.