Problem z libvirt

Grzegorz Pietrzak grzes at artikon.pl
Wed Jul 17 11:06:42 CEST 2013

> Która wersja libnl?
> Czy nie jest uszkodzona (rpm -V libnl)?

rpm nic nie zeznaje o jakichkolwiek błędach

> Wygląda na jakiś "lewy" moduł w /usr/lib*/libnl - czy masz w tym drzewie
> jakieś moduły spoza pakietu libnl?

Nic poza tym co jest w pakietach libnl-3.2.22-1.x86_64
i libnl1-1.1-3.x86_64 tutaj nie ma.
Problemy u mnie pojawiły się gdy stawiałem system z aktualnym wtedy
libvirt-1.0.2-1.x86_64 w maju.
Przy próbach zaktualizowałem też inny system do tej wersji libvirt
i też była lipa. Zbudowałem sobie libvirt w wersji bodajże 1.0.4-2
i to także nie pomogło... :/

--
Pozdrawiam
Grzegorz Pietrzak