buildery: try-upgrade

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Jul 20 13:49:58 CEST 2013

Tak mnie właśnie naszła myśl, że wiele razy pakiety są mielone
bezsensownie, gdy po test idzie upgrade. Czy ktoś może określić stopień
skomplikowania rozwiązania polegającego na tym, że leci test i w razie
sukcesu na wszystkich obsługiwanych arch, jego status zmienia się w
upgrade, a pakiety wynikowe zostają na ftp?
Zapewne trzeba by przed rozpoczęciem budowania sprawdzić, czy nie
istnieje już tag z bieżącym EVR (jeżeli istnieje to potraktować tak
samo, jak upgrade bez podniesionego release - nie wiem nawet, czy jest
to jakoś ograniczone) i jakoś oznaczyć aktualne zasoby. Budowanie, które
nie zakończy się sukcesem, kasuje tag (zmienia, dodaje kolejny?), no i
pozostaje na sam koniec dorobienie synchronizacji - ale to by się swoją
drogą przydało zapewne, bo obecnie upgrade pozostawia ślad nawet, jeśli
któryś builder nie zbuduje pakietu.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>