Łatki do równoległego dm-crypt.

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski at gmail.com
Thu Jul 25 22:50:33 CEST 2013

Cześć,
od jakiegoś czasu używam łatek z równoległym dm-crypt [1]
z powodów opisanych min. tu [2] (w skrócie, nie mam AES-NI,
mam za to cztery stosunkowo wolne rdzenie i szybkie dyski
w macierzy). W przypadku gdzie ma to znaczenie liniowy
odczyt z urządzenia dm-crypt po zastosowaniu łatek na naszym
3.9 skoczył do granicy sprzętu. Tam gdzie nie ma to znaczenia
(laptop, dość szybki Core 2 duo + dysk nie SSD) nie widzę
żadnego spowolnienie / innych kłopotów.

Zatem pytanie, czy są jakieś przeciwwskazania, żebym wrzucił
te łatki do naszego jajka (na razie na LINUX_3_9) w postaci
domyślnie _wyłączonego_ bconda?

Pozdrawiam,
Łukasz

[1] http://people.redhat.com/mpatocka/patches/kernel/dm-crypt-paralelizace/current/