aktualizacja cyrus-sasl-libs a deadbeef

Pawel Dobielski paweld at gery.pl
Wed Jun 5 19:10:40 CEST 2013

On 05.06.2013 02:12, Kacper Kornet wrote:

> Jakiś czas temu ten pakiet wyleciał z ftp. Ale właśnie wrzuciłem do git
> nową wersję. Możesz sobie sam zbudować albo wziąć z .test-builds na
> ftp. Na razie ma ułamkowe release, bo zostało jeszcze spakować nowe
> pluginy. Jakiś chętny?

Dziękuję bardzo, pakiet zbudowany. Muzyka gra tylko jakiś kaszan z
wyglądem się zrobił:
http://img824.imageshack.us/img824/4152/20130605190426927x681sc.png
chodzi o to szare pole pod nazwą playlisty nad wykonawca/tytuł itp za
cholerę nie idzie tego usunąć/wyłączyć. Na razie sprawdziłem na innym
theme gtk i jest tak samo, mógłby ktoś potwierdzić czy też tak ma?

--
"God, root, what is difference?"