lynx - z hosta NIE działa, z vservera - działa?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Wed Jun 12 12:33:03 CEST 2013

Witam,

Mam bardzo dziwny przypadek. Powtarzalny, tj. dzieje się tak na wszystkich
moich hostach na których mam kernel 3.4.6 (własnoręcznie patchowany
patchem z linux-vserver.org) i vservery.

Komenda:

lynx https://logowanie.play.pl/p4-idp2/SSOrequest.do

Objawy:
  - na hoście - "Making HTTPS connection to logowanie.play.pl"... i wisi.
    Bardzo długo, w końcu rusza - ale do pracy to się nie nadaje
  - na vserverze - sru i działa.

Próbowałem sniffować - zero konkretów, nie widać niczego nietypowego.
Co ciekawsze - gnutls-cli działa poprawnie na hoście. Ale już php z curlem
- nie...

Jeszcze ciekawsze, że dzieje się tak TYLKO na tym URLu (serwerze).
Na pewno nie jest to związane z iptables (na jednym z serwerów jest czyste
iptables, żadnych regułek), nie jest też związane z IP serwera (dzieje się
tak dla serwerów w różnych serwerowniach, próbowałem też w POSTROUTING
robić SNAT na src ip z vservera). Na serwerach gdzie mam stary kernel
(2.6.36) - działa.

Jakiś pomysł od czego zacząć poszukiwania?

Config z kernela niedziałającego można obejrzeć tutaj:

http://www.ceti.pl/~joshua/config-3.4.6.txt

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944