Re: vconsole.conf - co robię źle?

Artur Frysiak wiget at pld-linux.org
Mon Jun 17 22:03:24 CEST 2013

2013/6/17 Łukasz Maśko <masko at ipipan.waw.pl>

> Częściowa auto-odpowiedź: żeby zadziałała czcionka ekranowa musiałem dodać:
>
> CONSOLEFONT=iso02.08
>
> Nadal nie wiem co z klawiaturą, bo system na siłę ustawia mi kodowanie
> UNICODE, chociaż locale mam zwykłe (pl_PL).

Wygląda na to że patch target-pld.patch w sekcji dotyczącej
vconsole-setup.c jest skopany. Sekcja którą dokłada ten patch powinna być w
zupełnie innym miejscu.

Nie bardzo wiem jaki był pomysł na kolejność parsowania /etc/vconsole.conf
i /etc/sysconfig/console. Które ważniejsze? Czy czytać mniej ważne gdy
ważniejsze zawierało poprawne dane?
--
Artur Frysiak