Brak oczekiwania na dyski w initrd.

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Sun Jun 23 22:36:12 CEST 2013

On Sunday 23 of June 2013, Lukasz Glebicki wrote:

> Dokładnie mam to samo na tych sterownikach. Nie mialem czasu na
> analizowanie co jest popsute, więc przeszedłem z powrotem do dracuta,
> który z tym jajkiem sobie radzi.

Jeśli dobrze kojarzę to różnica pomiędzy dracut, a geninitrd sprowadza się w
tym przypadku do tego, że dracut czeka w pętli, aż mu pojawi się urządzenie do
zamontowania.

geninitrd tego nie robi - używa tylko modułu scsi_wait_scan, który jak widać
się w takim przypadku nie spisuje.

Chyba nic innego dracut nie robi?
--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / maven.pl