kde - gpfy... (cale stada).

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Mar 1 11:31:24 CET 2013

Dnia piątek, 1 marca 2013 10:56:28 Mateusz Korniak pisze:

> Na i686 w.w. KDE działa mi bez GPFów od nastu dni, ale nie mam
> upgrejdniętego całego systemu do(main+ready+test, tylko KDE.

Mi na i686 też chodzi w miarę poprawnie. Jak już zacznie. Mam problem z plasmą
przy starcie, zwykle muszę startować KDE 2-3 razy bo przy pierwszym np. nie
pokazuje ikon na pulpicie (zabijam wtedy przez Alt+Ctr+BckSp) albo całkiem się
wywala. Ze 2 razy zaobserwowałem też wywrotkę kded podczas pracy, ale to mogło
być na skutek jakiegoś upgrade'u. Problemy z kmailem (czasami nie może się
dogadać z Akonadi i trzeba go zrestartować) zrzucam na ciągle niedorobiony
program. W tej chwili wydaje się działać stabilnie. Aha, mam system w pełni
aktualny (pakiety z Th+test+ready).