kde - gpfy... (cale stada).

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Mar 1 20:12:06 CET 2013

Dnia piątek, 1 marca 2013 17:57:16 Paweł Sikora pisze:
[...]
> ok, podejzewam pewna specyficzna sytacje. w momencie gdy obserwowalem te
> wyloty na QUrl, to mialem laptopa w pracy podlacznego do kabla @ eth0 oraz
> niezalogowanym wifi @ wlan0. gdy wrocilem do domu i mam tylko aktywny wlan0
> (kabel eth0 odpiety) wszystko dziala bez wylotow. bede badal sprawe w tym
> kierunku...

Ja obstawiam jakiś inny powód. Też mam w laptopie eth0 i wlan0, obydwu używam
i nie zauważyłem problemów pomimo różnych kombinacji ich używania. A pomiędzy
konfiguracjami tylko usypiam laptop do pamięci. Ale - co może być ważne - nie
używam wicd, networkmanagera i innych takich. Interfejsy ustawiam "z palca".
Przy usypianiu wyłączam wszystkie interfejsy, a przy wybudzaniu podnoszę je
ponownie (ifdown {eth0,wlan0} i ifup{eth0, wlan0}).