[RescueCD] Beta 2013-03

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Fri Mar 15 10:57:46 CET 2013

On Tue, 12 Mar 2013, Arkadiusz Patyk wrote:

> Przemieliłem rcd na podstawie aktualnego th.
> Dla zainteresowanych:
> http://rescuecd.pld-linux.org/beta/

Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić - ale jedno pytanie:
Czy rescuecd pozwala już użytkownikowi na podmontowanie filesystemu
squashfs skompresowanego tak jak jest na płytce?
Ile razy chciałem sobie ułatwić pracę i przygotować takiego
customizowanego rescuecd (bardziej niż tylko dodatkowymi komentami w
/etc/rc.d itd.) to na etapie montowania squashfs musiałem się poddać...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944