kde4-bluedevil

Mateusz Korniak mateusz-lists at ant.gliwice.pl
Mon Mar 18 13:59:05 CET 2013

On Monday 18 March 2013 13:37:38 Łukasz Maśko wrote:
> Dnia poniedziałek, 18 marca 2013 13:30:11 Mateusz Korniak pisze:
> [...]
>
> Rozumiem. Brzmi nieźle. Możesz jeszcze podesłać, jak wygląda kwestia właśnie
> KIO? Co wpisać w dolphina itp.?
bluetooth://
i cierpliwie poczekać (i często nie działa za pierwszym razem), zresztą
powinieneś mieć ikonke bluetooth w dolphinie, w liście po lewej stronie.

a potem sobie zapisać w zakładkach już kontretny telefon, np:
obexftp://6c-23-b9-44-2d-61/

Można tez z ikonki bluedevial w pasku zadań:
RMB, KnownDevices (lista), Browse Device.

Tam zdaje się są wszystkie ostantio widziane.

I podobno dolphin nie najlepszy bo robi kilka operacji równolegle, czego
bludevil zdaje się nie obsługuje.
Ja używam Krusadera.

Powodzenia!
--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,