Patch dla mfs.spec

Jakub Bogusz qboosh at pld-linux.org
Mon Mar 18 18:51:19 CET 2013

On Thu, Mar 14, 2013 at 12:22:18AM +0100, Bartlomiej Zimon wrote:

> Dziwna sprawa, pomijam fakt ze nigdzie w kodzie poldka nie sprawdzane jest czy
> zamykanie bazy tndb skonczylo sie sukcesem poza funkcjami test_xxx.c ;)
> Wydaje sie ze jest jednak jakis problem z tym systemem plikow.
> Nie jest to jakis bug w systemie plikow zwiazany z userem/grupa/itd.?

Problem po stronie MFS-a udało się zidentyfikować (kluczowe w tym było,
że plik zaraz po utworzeniu i otwarciu jest usuwany, dalsze operacje są
już na pliku trzymanym tylko przez deskryptor - nie działało to, jeśli
zamontowana była tylko część drzewa systemu plików).
Ma być poprawione w którejś następnej wersji.

Natomiast nie sprawdzanie statusu odczytu, nawet jeśli możliwość
niepowodzenia jest mało prawdopodobna, jest błędem w poldku.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/