kde4-bluedevil

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Mar 19 23:22:45 CET 2013

Dnia wtorek, 19 marca 2013 22:10:45 Mateusz Korniak pisze:

> https://play.google.com/store/apps/details?id=it.medieval.blueftp&hl=en

Dzięki. Czyli dokładnie ten, który i ja zainstalowałem. krusader przy próbie
połączenia z telefonem dochodzi mi do 97% i staje (i tak zostaje). Nie wiem, z
czego to wynika. Może nowszy bluez pomoże, ale to oznacza systemd i
(potencjalnie) sporo czasu zużytego na przesiadkę. Musi poczekać. Jeszcze raz
dzięki za pomoc.