STBR z poziomu git-a ?

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Wed Mar 27 11:31:43 CET 2013

On Wed, Mar 27, 2013 at 11:16:07AM +0100, Grzesiek wrote:
> [...]

Było taki automat? Bo za moich czasów kojarzę tylko bota na IRCu.

> A działa STBR na ircu w ogóle?

W sensie działającego bota to nie ma. Ale jak się da znać, to zwykle
ktoś z uprawnieniami puści odpowiednie zlecenie. Ale rozumiem, że
przydałoby się coś działającego bardziej w czasie rzeczywistym.

To co mogę zrobić to dodać odpowiedni hook do naszych repozytoriów, żeby
otagowanie jakimś określonym tagiem, powodowało wysłanie zlecenia na
buildery. Tyle, że możliwe, że trzeba by wprowadzić dwa osobne tagi (Ac
i Th). Chociaż może dla Ac nie ma to sensu.

Tyle, że może jest prostsze rozwiązanie. Jakie są przeciwwskazania, żeby
dać możliwość puszczania testowych zleceń bezpośrednio chętnym
developerom? Niech się przy okazji uczą obsługi make-request.sh

--
  Kacper