STBR z poziomu git-a ?

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Thu Mar 28 23:24:12 CET 2013

Do mnie: draenog at pld-linux.org

>No i oczywiście jak można
> używać tej całej maszynerii (tudzież link do opisu).

1. Tworzysz sobie $HOME/.requestrc z zawartością:

requester=lmasko
default_key=<nazwa klucza>
distro=th

2. git clone git://git.pld-linux.org/projects/pld-builder.new

3. W katalogu pld-builder.new/client masz skrypt make-request.sh
służący do puszczania zleceń. Np.

./make-request.sh -t urxvt

Wymagany zainstalowany python (nie do końca prawda, ale tak łatwiej).

4. Czekasz na maile na lmasko at pld-linux.org lub obserwujesz status na
http://src.th.pld-linux.org/queue.html

--
  Kacper