Patch dla mfs.spec

Jakub Bogusz qboosh at pld-linux.org
Sat Mar 30 09:47:26 CET 2013

On Thu, Mar 28, 2013 at 01:00:38PM +0100, Paweł Kośka wrote:
> W załączniku dla kolejne patche dla mfs.spec
>
> Ten pierwszy to nie wiem jaki plan miał developer.
> Wspomina że wydał wersję 1.6.27 a plik wyjątkowo (w porównaniu do
> poprzednich wersji) zwie się 1.6.27-1

Nie wiem. Wcześniej jako -1 były wersje z małymi (lecz istotnymi) poprawkami,
ale teraz to chyba pierwsza opublikowana.

python-modules OK, ale pydoc do czego?

Dodałem jeszcze parę poprawek od siebie i skrypt startowy mfscgiserv
(do przetestowania).

Potestuj - jeśli skrypty init z pakietu działają, to puszczę jako
release 1.

Aha - poprawki na operacje na pliku usuniętym (ala poldek) w tej wersji
jeszcze nie ma.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/