Jak doinstalowywać drobiazgi pythonowe?

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Mon May 13 16:08:07 CEST 2013

Witam,

Robimy jakiś system oparty na pythonie. Póki co wszystko szło w miarę
gładko - pojawił się problem z BeautifulSoup, które istnieje u nas jako
moduł w wersji 3.2.1 a programista chciał 4.cośtam... jakoś przebolał ze
starszą wersją.

Teraz doszedł problem braku modułu "South" (http://south.readthedocs.org/)

Nie ma go w ogóle u nas w pakietach. Programista proponował żeby użyć
komendy "pip" (też u nas nie ma), a następnie poszukać easy_install (też
nie ma :)

Co dalej? Wie ktoś skąd choćby to easy_install wziąć?

Gdzieś kiedyś na jakiejś wirtualce PLDowej miałem easy_install, gdy mnie
za rączkę prowadził jakiś pytonowiec. Niestety jego ani przepisu nie mam
już pod ręką...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944