Na co przejść z PLD?

Marek Ciesielski ciesiel at toya.net.pl
Mon May 27 10:22:40 CEST 2013

W dniu 2013-05-27 10:10, Jacek Osiecki pisze:
> Co byście polecali jako najmniej bolesne przy przesiadce? RHEL, bo jest
> na rpmach - czy jednak "nie umiem zainstalować debiana"? A może ktoś
> miał do czynienia z taką sytuacją i ma jakiś pomysł jak przemycić PLD? :)

Swego czasu tez miałem taki dylemat i po wielu testach i próbnych
instalacjach wybrałem Centosa.
Ma on dla mnie praktycznie same zalety, a YUM jest imho o wiele
przewidywalny od Poldka ;)
Dla niektórych odpychające jest to, że pakiety nie są najnowsze ale w
dłuższej perspektywie okazuję się to zaletą - poza tym nic nie stoi na
przeszkodzie dodać nowe repo z nowszymi php, mysql czy postgresem...

--
Marek Ciesielski

   |\/ | |     marekc(at)mc69.org